PR YDELSER

HOS BLITZ PR FÅR I:

  • Udarbejdelse af PR-strategi
  • Personlig og proaktiv kontakt med relevante medier inden for mode, skønhed, mad og bolig
  • Pressedatabase med alle relevante kontakter til print- og digitale medier i Danmark
  • Effektiv billedbank med produktbilleder og andre typer i high resolution, og produktinfo og pris
  • Udarbejdelse og udsendelse af pressemeddelelser/pressekit
  • Udarbejdelse og udsendelse af invitationer
  • Planlægning og eksekvering af pressemøder og events
  • Udarbejdelse og udsendelse af nyhedsbreve til relevante medier
  • Håndtering af sociale medier
  • Medieovervågning
  • Presserapporter

HVILKEN SERVICE FÅR VI SOM KUNDE HOS BLITZ PR?

Den tætte personlige relation. Skærer du ind til benet, er det, hvad god PR er, og derfor er det også kernen i BLITZ PR.

Hos BLITZ PR får du den tætte relation. Både til os i BLITZ PR-teamet, Maria, Cæcilie og Camilla, men også til pressen. Vi garanterer, at pressen kommer til at lære dig og dit brand at kende, og at du kommer til at lære dem at kende.

Et samarbejde med BLITZ PR begynder med en samtale om dig og dit brand. Hvad er jeres behov? Så anbefaler vi den PR-strategi, der bedst sikrer, at du kommer i mål. BLITZ PR tilbyder både store og små løsninger, alt efter hvad du og dit brand har brug for.

Den danske mediebranche er presset på ressourcer, så BLITZ PR har fokuseret på at udvikle et af Danmarks mest effektive digitale showrooms, skræddersyet efter pressens behov. Med BLITZ PR’s billedbank kan pressen let og hurtigt hente produktbilleder og andre typer af billeder i high resolution, ligesom de let kan finde produktinfo og -pris. Gratis, og lige når det passer dem.

BLITZ PR’s billedbank øger væsentligt sandsynligheden for at få dit brand vist i diverse udgivelser, og den er afgørende for at øge kendskabsgra- den hos forbrugeren og i sidste ende salget.

PRESSEUGER

Vi holder typisk vores pressemøder som one-to-one møder, for at lægge vægt på den personlige relation. Herved opnås større loyalitet og et tættere samarbejde.

4 gange om året afholdes presseuge på STAY Copenhagen, med henholdsvis mellem- og hovedkollektioner. Alle brands præsenteres i et stort showroom i hvert deres univers.

Til presseugerne inviteres samtlige danske månedsmagasiner, ugeblade, dagblade og udvalgte influencers. Vi afholder hyggelige middage og arrangementer for udvalgte influencers og redaktioner for at styrke de personlige relationer. Under presseugerne vælger pressen deres favoritter, og udlånsønskerne sendes efterfølgende til hvert brand, via en dropbox-fil sammen med en presserapport.

 NYHEDSBREVE

Vi udsender ugentlige nyhedsbreve til pressen, samt direkte nyhedsmails med presseinformation og billeder. Nyhedsbrevene er opdelt efter tre produktkategorier, mode - skønhed - mad & bolig, eller som miks på tværs af produkt kategorier.

PR-PAKKE

Vi tilbyder dit brand følgende:
  • Produkt og imagebilleder i billedbank som benyttes af alle relevante danske medier - både dagblade, ugeblade, måned magasiner og digitale platforme
  • Brand fokus og omtale på nyhedsbreve til presse database med +400 modtagere én gang om måneden
  • Brand fokus og omtale på 1-2 direkte nyhedsbreve til digital presse
  • Udlånshåndtering
  • Oversigt med udlånsønsker fra 4 årlige presseuger
  • Presseovervågning. Presseklip sendes elektronisk hver uge
  • Månedlig presserapport print & digital
I står selv for følgende:
  • At sende os fritlagte packshots og images, 20x20 cm, 300 dpi max.1-2 MB pr. billede. Navngivelse: brandnavn, sæson, stylenavn, pris ex. minimumAW18bittakjole599dkk. Undgå alle tegn herunder punktum, komma og mellemrum. Undgå æ, ø og å. Kun punktum foran endelse og undgå udelukkende blokbokstaver
  • At sende os logo i .jpg-format, prisliste, kollektionsbeskrivelse og læser service info

TILKØB TIL PR PAKKEN 

Vi tilbyder dit brand følgende:
  • Udarbejdelse af brandtekster 
  • Værktøj til at overvåge og se statistik på influencers
  • Rådgivning og kontaktformidling til influencers i Danmark, Sverige og Norge - Presse håndtering Sverige og Norge
  • Medierådgivning-, planlægning og forhandling af annoncer
  • Udarbejdelse og udsendelse af pressemeddelelser/pressekit
  • Planlægning og eksekvering af pressemøder og events
  • 4 årlige presseuger i januar, marts, juni & oktober i eget showroom eller på STAY Cph.